SSS

Aradığınız cevapları burada bulun

Kılavuzlar

1. ADIM: BAĞLANTI SORUNU

Defunc TRUE kablosuz kulaklıklarınızla bir eşleşme sorunu yaşıyorsan:

  1. Kulaklıkların şarj edildiğinden emin ol.
  2. AÇMA / KAPAMA düğmesine 2-3 saniye basarak kulaklıkları kapat, sonra kulaklıkları tekrar aç.
  3. Kulaklıklar otomatik olarak eşleşecektir ve kulaklıkları taktığında “Connected, right channel. Connected, left channel” mesajını duymalısın.
  4. Eşleştirmenin başarılı olduğundan emin olmak için cep telefonunda / ses cihazında bir şarkı çal.

Kulak içi kulaklıkları cep telefonu / ses cihazı ile eşleştirmediysen, cep telefonu / ses cihazı Bluetooth ayarlarına git ve “Defunc TRUE” cihazını ara. Eşleştirmek için isme bas. Eşleştirme başarılı olduğunda, sağ kulaklıkta “Pairing successful. Second device connected” ifadesini duyacaksın. ”

Kulaklıkların hala çalışmıyor mu? O zaman lütfen 2. adıma geç.

2. ADIM: EŞLEŞTİRMENİN İPTAL EDİLMESİ

  1. AÇMA / KAPAMA düğmesine 2-3 saniye basarak kulaklıkları kapat.
  2. LED ışığı hızlı bir şekilde iki kez mavi renkte yanıp sönene kadar, “R” kulaklığındaki ON/OFF düğmesine yaklaşık 15 saniye boyunca basılı tut.

    ON/OFF düğmesine basıldığında LED ışığı kırmızı ve mavi renkte yanıp sönecektir.

  1. “R” kulaklığını kapat.
  2. “L” kulaklığındaki ON/OFF düğmesine yaklaşık 15 saniye boyunca basarak, LED ışığının hızlı bir şekilde iki kez mavi renkte yanıp söndüğünü görmelisin.
  3. “L” kulaklığını kapat.

3. ADIM: KULAKLARI EŞLEŞTİRMEK

  1. LED ışığı kırmızı ve mavi renkte yanıp sönene kadar, her iki kulaklıktaki ON/OFF düğmesine aynı anda bas.
  2. Kulaklıkları kulaklarınıza yerleştir. Kulak içi kulaklıklar otomatik olarak eşleşmeli ve “Pairing successful. Connected, right channel. Connected, left channel ”mesajını duymalısın: Kulaklıklar başarıyla eşleştiğinde, yalnızca “R” kulaklığında mavi / kırmızı bir ışık yanıp söner.
  3. Kulaklıkları cep telefonu / ses cihazı ile eşleştirmen gerekiyorsa, lütfen 1. adımdaki talimatları uygula.

Ek bilgi
Bağlantı kesintilerini önlemek için cep telefonu / ses cihazını sağ tarafına yerleştir. Telefon görüşmeleriniz sırasında, yalnızca “R” kulaklığında ses olacağını unutma.

İki Defunc DUO hoparlör arasında senkronizasyon hatası olması durumunda:

  1. Cep telefonu veya diğer cihazlarda Bluetooth’u kapat.
  2. Düğmeye en az 5 saniye basarak her iki hoparlörü kapat, ardından aynı düğmeye basarak hoparlörleri tekrar aç
  3. Her iki hoparlör de etkinken, her iki hoparlördeki düğmeye hızlıca bas. Düğme ve Bluetooth düğmesi şimdi iki hoparlörde de yanıp sönmeye başlayacaktır.
  4. Maksimum 45 saniye sonra hoparlörler yeniden senkronize olur. Hoparlörlerin birisi üzerindeki tüm düğmelerin yanıp sönmesi duracak ve diğerinde Bluetooth simgesi yanıp sönecektir.
  5. Hoparlörler şimdi kullanıma hazır. Bluetooth’u aç ve hoparlörleri telefonunuzla veya başka bir cihazla eşleştir.

Hoparlörler bir sonraki kullanımda, 7-8 saniye sonra otomatik olarak bağlanacaklardır. Bu nedenle, yalnızca hoparlörleri tekrar senkronize etmekte sorun yaşarsan düğmeye bas.

Hala yardıma ihtiyacın var mı? info@teknolom.com.tr adresine bir e-posta göndererek bize ulaş, sana geri dönelim.

  1. PLAY / PAUSE (1) düğmesini 5 saniye basılı tutarak Bluetooth®’u aç. 2 ayrı komut duyacaksın ve Bluetooth LED (2), Kırmızı ve Mavi renklerde yanıp sönmeye başlayacak.
  2. Cep telefonunda veya başka bir cihazda Bluetooth’u aç ve Defunc ürününü bularak bağlan.
  3. Bağlanırken kısa bir uyarı sesi duyman gerekir ve Bluetooth’un kırmızı ışığının (2) yanıp sönmesi durur. Cep telefonu veya başka bir cihazdan bağlı olduğunu görebilirsin.

Sıkça Sorulan Sorular

Ürünlerimizi, iki yönlü mobil iletişimde hakim olan CTIA standardını desteklemek için, 3,5 mm kulaklık girişine uyumlu olacak şekilde seçtik. Bu standart, Apple tarafından kullanılan ve son zamanlarda üretilen mobil cihazların çoğunda aynı olan standarttır. Bununla birlikte, tüm tedarikçiler bu standarda uyum sağlamayarak kendi versiyonlarını geliştirmiş ve bizim gibi üçüncü parti ürünlerin girişini bilinçli olarak engellemiştir.

Tüm Defunc kulaklıklar İsveç’te tasarlanmış ve Çin’de üretilmiştir. Daha fazla bilgi için lütfen “Hakkımızda” bölümünü ziyaret et veya müşteri desteğinden bize ulaş; sana en kısa sürede yardımcı olacağız.